Even van de aardbodem verdwenen.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Judith Lammers - WaarBenJij.nu Even van de aardbodem verdwenen.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Judith Lammers - WaarBenJij.nu

Even van de aardbodem verdwenen....

Blijf op de hoogte en volg Judith

18 Juni 2013 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal!

Ik ben even weg geweest maar nu werd het wel weer tijd voor een verslag. Ik moet zeggen dat ik de laatste weken echt ontzettend veel heb gedaan en mee gemaakt.

Ten 1ste is mijn Spaans al een aantal weken afgesloten..Gelukkig met A1 daar ben ik wel blij mee.
Mijn lieve vriendinnen Anne en Daisy zijn geweest. Ik heb echt een top week gehad met hun. Ik was echt ontzettend blij dat ik ze eindelijk weer in mijn armen kon sluiten. Ik heb ze natuurlijk de stad laten zien en we hebben heerlijk genoten. Helaas moest ik ook weer afscheid van hun nemen.Maar ik wil hun nog steeds bedanken voor de geweldige week!! Mijn zus nicole is ook een paar dagen geweest, ook met haar heb ik het heel leuk gehad. We zijn naar Toledo geweest wat echt heel mooi was. Ook heb ik nicole de stad laten zien en hebben wij erg genoten. Na 4 dagen die voorbij zijn gevlogen moest ik ook van Nicole afscheid nemen. 2 Weekjes er na is mijn andere lieve vriendinnetje gekomen,Kirsten. ook bij kirsten was ik harstikke blij. Ik vond het zo fijn om der weer ter zien. Ik heb natuurlijk weer het zelfde rondje gedaan door de stad die ik altijd doe, maar ik blijf het nog steeds leuk vinden. Met Kirst heb ik het ook echt heelijk gehad en helaas moest ik haar na 4 dagen ook weer op het vliegtuig zetten. Maar ik mocht niet klagen mijn Zus (ilse en haar vriendin Weike) kwamen een weer erna. Meteen toen we al aankwamen zaten we op het politie bureau, omdat Ilse niet helemaal goed op haar tas had gelet. Haar portemonnee was namelijk uit der tas gehaald. Gelukkig had een man het gezien en ons gewaarschuwd en ben ik als een gek achter die vrouw aangerend en Weike achter mij.Alles is nog verder goed gekomen. Achteraf konden we erg lachen. Met hun heb ik het ook top gehad. Ik ben zo blij dat ik al mijn geliefde mensen hebben kunnen zien hier in Madird en ik ben heel blij dat ze nu weten hoe ik leef.

Ik ben eigenlijk heel lang niet op waarbenjij.nu geweest ,dus het kleine verhaaltje hier boven heeft in 11 weken afgespeeld. Met mijn stage gaat het nog steeds perfect! Beoordeling gehad en Jennifer is echt heel tevreden over me. Ik kan der wel door over blijven praten.
Het mooie weer is dan ook eigenlijk gekomen. We hebben nu al een paar dagen gehad dat het boven de 35 graden was. Ik zat er echt om te springen, maar ik moet toch zeggen dat het echt te warm eigenlijk is voor in een stad. Dit weekend hebben we ook heerlijk kunnen geniet van 38 graden met verkoeling, gelukkig! Helaas was dit het laatste weekend van mijn lieve kamer genootje bab! Maandag heb ik haar naar het vliegveld gebracht omdat het voor haar alweer afgelopen was. Ik moet zeggen dat het nu echt rustig is. Ik mis der ook ontzettend....

Over 1.5 week ga ik ook alweer naar huis en is het grote avontuur voor mij ook weer afgelopen. Ik heb echt een heel dubbel gevoel. Elke dag komt er wel in mijn hoofd dat ik wil gaan , maar van de andere kant wil ik ook weer heel graag blijven. Ik ga deze 1.5 nog extra genieten. Ik ben wel heel erg blij als ik mijn familie zie , mijn lieve vriendinnen en mijn lieve hondje mila. Ik heb hun echt heel erg gemist....

Ik moet zeggen dat het dit eigenlijk wel weer zo'n beetje was. Tot over 1.5 week want dan sta ik weer op Nederlandse bodem!

Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 15 Jan. 2013
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 4127

Voorgaande reizen:

25 Januari 2013 - 05 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: