Wat vliegt de tijd toch! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Judith Lammers - WaarBenJij.nu Wat vliegt de tijd toch! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Judith Lammers - WaarBenJij.nu

Wat vliegt de tijd toch!

Blijf op de hoogte en volg Judith

22 Februari 2013 | Spanje, Madrid

Hee lieve allemaal.

Hier een berichtje uit Madrid. Ik moet zeggen dat de tijd echt zo ontzettend snel gaat. Ik zit vandaag alweer 1 maand hier. Het lijkt of ik vorige week ben aangekomen.

Ik ga volgende week alweer beginnen met mijn 3e week stage. De eerste 2 weken zijn me echt ontzettend goed bevallen. Mijn baas is echt een geweldig mensen en de rest is ook toppie! Het was op het begin wel wennen om de hele tijd Engels te praten. Serenata Escapes is namelijk een soort van school waar kinderen van alle leeftijden Engels leren. Ik versta de begeleiding best goed, maar het is moeilijk om af en toe wat terug te zeggen, omdat je er dan niet opkomt in het Engels. Mijn stage uren zijn ook echt super fijn. Tussen de middag heb ik lekker veel vrij en in de namiddag hoef ik maar 1 uurtje of iets langer terug te komen. Het is echt een soort vakantie hier. Ik heb heel heel veel leuke kinderen en ze zijn echt allemaal heel schattig. Er zijn veel verschillende doelgroepen waar ik mee werk dus dat zorgt wel voor afwisseling. Ik moet ook op 3 verschillende locaties stage lopen waardoor je Madrid weer van een andere kant ziet. Ook het rustige gedeelte van Madrid ziet er super mooi uit en heel erg Spaans. Op een plaats zijn zelfs alle huizen oranje.
Ik denk dat ik deze tijd zeker ga doorkomen op mijn stage!

We gaan nog steeds elk weekend lekker stappen. Vorige week ben ik samen met Felicia naar de Pacha geweest. Wat was dat een mooie discotheek! Zaterdags zijn we naar een reggaeton club geweest. Even weer wat anders. Dat was ook erg gezellig. Vanavond gaan we Dj R3hab opzoeken in club Joy, ben heel erg benieuwd. Wat morgen op de planning staat is nog niet bekend.

Spaanse les gaat al iets beter. We zitten nu met 8 Nederlanders in een klas en het is ontzettend gezellig!! Iets te gezellig af en toe. De leraar is beter dan de vorige, die ik in mijn eerste 2 weken had. We hebben nu niet zo veel grammatica en dat scheelt heel erg veel.

Ik heb vorige week mijn huisgenoot naar het vliegveld gebracht. Maar krijg gelukkig weer een nieuwe! Het is hier af en toen best stil in mijn kamer en dat maakt het een beetje saai..Dus Babette, kom maar gauw! Ook is er ontzettend goed nieuws en dat is...Dat onze hulp huisbaas vanaf 1 maart weg gaat. Gelukkig kunnen we nu wel meer lawaai maken en iedereen een keer hier uitnodigen. In de plaats daar voor krijgen we een man die wel van een feestje houd, wat wij natuurlijk helemaal niet erg vinden!!

Ik kan niet wachten tot dat de eerste op bezoek komen! Wil heel graag laten zien hoe mooi de stad is en wat voor leven ik hier nu heb.
En nog beter nieuws..wat nog niet helemaal zeker is , is dat we 2 maart waarschijnlijk naar een super gave wedstrijd gaan. Maandag weten we daar meer over...

Verder wil ik laten weten dat het met mij super goed gaat en dat ik hier volop aan het genieten ben!! Hele dikke kus van mij

  • 22 Februari 2013 - 18:55

    Alice:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt schat! Hier gaat alles zn gangetje, top carnaval gehad. Hou ons op de hoogte! Dikke kus xxx

  • 22 Februari 2013 - 20:16

    Babette:

    IK KOM ERAAN HOOR!!!!!

  • 22 Februari 2013 - 23:11

    Jos Strik:

    Super!dat je het zo naar je zin hebt,had ik ook niet aan getwijfeld.

    Groetjes Jos en Erna.xxx

  • 24 Februari 2013 - 08:28

    Anton Res:

    Zul je een beetje goed passen op ons Babsje, Judith?
    Pappa Anton :-)

  • 24 Februari 2013 - 15:08

    Judith Lammers:

    Nou papa Anton, ik zou heel goed op babsje passen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 15 Jan. 2013
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 4118

Voorgaande reizen:

25 Januari 2013 - 05 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: