1ste dag Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Judith Lammers - WaarBenJij.nu 1ste dag Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Judith Lammers - WaarBenJij.nu

1ste dag Madrid

Blijf op de hoogte en volg Judith

26 Januari 2013 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal.

Ik ben helemaal gesetteld! De reis was gisteren super goed gegaan. Had lekker veel ruimte en ik was eerder geland dan ik dacht. Eenmaal aangekomen bij de koffers had ik ze meteen te pakken en kon ik doorlopen. Ik heb nog even gewacht op Anne die mij op kwam halen en daarna zijn we iemand anders gaan ophalen. Kevin (Madrid student) kwam ons ook ophalen. Hij vertelde al leuke verhalen en we waren al uitgenodigd om s'avonds bij hem te zitten en daarna opstap te gaan.

Anne en ik zijn samen met de metro naar mijn appartement gegaan. Dat was een gedoe met zoveel koffers en zoveel trappen. Toen ik de metro uitstapte zag ik Madrid voor het eerste, WOW dacht ik! Zo mooi in mijn 1ste opzicht. We zijn nog samen naar het appartement gegaan. Heel erg mooi, zag het er allemaal uit! De meisje die hier zitten zijn vrij rustig en opzich zelf maar wel aardig en je kan er mee kletsen. Ik heb mijn spullen uitgepakt en ben even een stukje met Joyce over de Gran via gelopen. Zo ontzettend mooi. Daarna even wat boodschappen gedaan. Gelukkig niet zo duur als ik verwacht had.

S'avonds zijn we dan voor het eerst alleen met de metro naar de andere kant van de stad gegaan. Wat was het eng op het begin maar daarna viel het reuze mee. Ik heb hele leuke mensen ontmoet , gaf me echt een goed gevoel. Het was een gezellig avondje. Rond 02.00 zijn we opstap gegaan. Star Studio, zo heten het. Heel erg leuk. De Spaanse muziek was oke en de Spanjaarden kon je af en toe een schop onder hun reet geven want ze kunnen daar niet van je afblijven en houden erg van duwen. Toch was het een hele leuke avond!! En heb ik me echt goed vermaakt.

Hele dikke kus van Judith


  • 26 Januari 2013 - 17:27

    Nicole En Mama:

    Klinkt goed!! Veel plezier vanavond en lekker trapas gaan eten! We spreken je morgen.
    Dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 15 Jan. 2013
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 4123

Voorgaande reizen:

25 Januari 2013 - 05 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: