Het gaat nu eindelijk beginnen. - Reisverslag uit Gerwen, Nederland van Judith Lammers - WaarBenJij.nu Het gaat nu eindelijk beginnen. - Reisverslag uit Gerwen, Nederland van Judith Lammers - WaarBenJij.nu

Het gaat nu eindelijk beginnen.

Blijf op de hoogte en volg Judith

24 Januari 2013 | Nederland, Gerwen

Hallo lieve allemaal!

Eindelijk is de dag bijna aangebroken. Koffers zijn gepakt, ik ben online in gecheckt en heb afscheid genomen van mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes. Morgen sta ik om 04:00 op om het grote avonduur aan te gaan. Rond 5:00 vertrek in samen met mijn papa en mama naar Brussel (Charleroi) om daar het vliegtuig te pakken naar Madrid. Ik zal rond 09:25 vliegen en ik land om 11:55.

Ik heb er heel veel zin in en ik ga denk ik een geweldige tijd te gemoed!Ik houd jullie op de hoogte via deze site. Iedereen nog heel erg bedankt voor de lieve cadeaus die ik heb gekregen. Ze krijgen een heel leuk plekje op mijn kamer.

Voor iedereen een hele dikke kus en ik ga jullie missen!
X

  • 25 Januari 2013 - 16:37

    Jos Strik:

    Hoi Judith,

    Hopenlijk een goede vlucht gehad,jou kennende ga jij een hele fijne tijd beleven in Madrid.
    Het zal niet mee vallen om je vele lieve vriendinnen en familie te missen,maar gelukkig heb je alle moderne middelen om elkaar te zien en te spreken.
    Het gaat je goed.

    Groetjes Jos en Erna xxx

  • 25 Januari 2013 - 21:46

    Danielle:

    Heee judith,
    echt heel veel plezier daar in madrid maar dar gaat denk ik wel lukken hihi.
    en ik ga je volgen op deze site!

    Have funn meid!

    X liefss

  • 26 Januari 2013 - 15:19

    Nadia:

    Hoi Judith,

    Wij willen je heel veel plezier wensen in Madrid. Maar er een mooie tijd van.

    Liefs en een dikke kus,

    Thomas en Nadia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 15 Jan. 2013
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 4133

Voorgaande reizen:

25 Januari 2013 - 05 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: